Zamiast robić niejednokrotnie nudną, jednokierunkową demonstrację, pedagog ma możliwość wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania każdego ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, obojętnie od tego, czy chodzi o:
aktywna tablica
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• demonstracje szczepów bakterii
Słuchacze zawsze są bardziej zaciekawieni, jeśli w ramach nauczania i dzięki takiej tablicy nauczyciele wbudują tekst, obrazy, filmy i / lub pliki audio. Na przykład nauczyciel ma okazję odtwarzać plik audio, żeby pokazać wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają w owym czasie możliwość wymówienia innych słów, by uczynić, czy robią to stosownie. Wykorzystanie nagrań wideo w nauce może też skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To wywołuje kreatywną oraz świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą o wiele bardziej wciągające oraz na pewno znacznie bardziej produktywne.
Roboty edukacyjne Abilix Krypton
Dni używania suchych tablic po jakich pisało się kredą już dawno przeminęły. W dzisiejszych czasach nauczyciele w szkołach zaczynają coraz częściej nauczać używając monitorów LCD razem z tablicami interaktywnymi. To właśnie dzięki takiej technologii wykorzystywanej w klasie każdy uczeń będzie chciał wypróbować działanie tablicy, a to ma prawo pobudzić zapał uczniów do angażowania się w proces uczenia się. Niemniej jednak za pomocą interakcyjnych tablic wolno osiągnąć niemało więcej niż to, że uczniowie w takim środowisku szkolnym będą mieli znacznie więcej radości z nauki. Zerknijmy bliżej na to dzisiejsze wyposażenie szkół.
Tablice interaktywne a większy poziom zaangażowania pedagogów oraz uczniów
Zamiast robić często nudną, jednokierunkową prezentację, nauczyciel może wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania każdego ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, obojętnie od tego, czy chodzi o:
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• prezentacje szczepów bakterii
Słuchacze zawsze są o wiele bardziej zainteresowani, jeżeli w ramach nauczania i dzięki takiej tablicy nauczyciele wbudują tekst, obrazy, filmy i / bądź pliki audio. Na przykład nauczyciel ma prawo odtwarzać plik audio, by przedstawić wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wtedy możliwość wymówienia innych słów, żeby spowodować, czy robią to stosownie. Wykorzystanie nagrań wideo w nauce może także skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To aktywuje kreatywną oraz świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą znacznie bardziej wciągające i z pewnością znacznie bardziej produktywne.